Hoe w​erkt het?

Docentenbijscholing.nl werkt ontzettend eenvoudig; op een vast tijdstip kom je online met cursisten bij elkaar en volg je de les van een ervaren instructeur. Door middel van de chatfunctie is het mogelijk om vragen te stellen. Tussendoor ontvang je materiaal ter voorbereiding en ter verdieping van de lessen. Als je je mail goed in de gaten houdt dan wijst alles zich vanzelf. Wil je nu al weten hoe het lesgeven werkt? Lees dan onderstaand stappenplan!

Let op: Sommige cursussen kennen behalve de online lessen ook bijeenkomsten op locatie. Andere cursussen worden zowel online als op locatie aangeboden. De meeste cursussen zijn tevens in-school beschikbaar.

Stap 1: Na een succesvolle inschrijving voor de cursus naar keuze ontvang je per mail een bevestiging van ontvangst. Binnen een week wordt een factuur gestuurd naar het opgegeven emailadres. Dit kan het emailadres van je school zijn indien je de bijscholing cursus bekostigd wordt door je werkgever.

Stap 2: Ongeveer een week voor aanvang van de cursus ontvang je per mail inloggegevens voor de leeromgeving en een link naar het webinar.

Stap 3: Voor de meerderheid van de cursussen van Docentenbijscholing ontvang je ongeveer een week voor de start van de cursus per mail materiaal ter voorbereiding van de eerste les. Dit kunnen video’s, readers, oefeningen, kaartensets etc. zijn. Hoeveel tijd je hieraan kwijt bent verschilt per cursus, meer informatie hierover vind je bij de betreffende cursus.

Stap 4: Een kwartier voor aanvang van het webinar ontvang je per mail de laatste link naar de online lesomgeving.

Stap 5: De les wordt gegeven door middel van het webinar programma. Door gebruik te maken van de chatfunctie kunnen jij en je medecursisten vragen stellen. Om mee te doen aan het webinar hoef je geen speciale software te installeren, een computer met internet, geluid en een up-to-date browser is alles wat je nodig hebt. Log op tijd in, na de start van de les is het niet meer mogelijk om de lesomgeving binnen te komen.

Stap 6: Als de les is afgelopen ontvang je per mail materiaal ter verdieping van de les.

Stap 7: Ter voorbereiding van les 2 ontvang je materiaal per mail.

Stap 8: Een kwartier voor aanvang van het webinar/les 2 ontvang je een link naar de online lesomgeving en vervolgen de stappen 5-7 zich.

Hoe werkt de betaling?

Stap 1: Kies een cursus uit het cursusoverzicht die je wilt volgen.

Stap 2: Klik op de cursuspagina op “inschrijven”.

Stap 3: Je bent nu op de inschrijfpagina, vul alle gegevens in het inschrijfformulier correct in. De gegevens zijn van belang om de factuur en les informatie te versturen. Klik vervolgens op "Verzenden".

Stap 4: Per mail ontvang je een bevestiging van ontvangst. Binnen een week wordt er een factuur gestuurd naar het opgegeven emailadres. 

Stap 5: De factuur bevat een link waarmee je via iDEAL kunt betalen. Na betaling van de factuur is de inschrijving volledig en gaan we van start! 

Stap 6: Ongeveer een week voor aanvang van de cursus ontvang je per mail inloggegevens voor de leeromgeving en een link naar het webinar.

Docentenbijscholing 
2050 Publishers BV
Oude Kraan 72
6811 LL Arnhem
Bezoek alleen op afspraak

Neem contact met ons op:
T. 020-8943037
E. info@docentenbijscholing.nl

Hier vind je het contactformulier.

Algemene voorwaarde & Disclaimer
Hier vindt je onze Algemene Voorwaarden en de Disclaimer.